Pozytywny feedback – czyli jak udzielać informacji zwrotnej
Pozytywny feedback – czyli jak udzielać informacji zwrotnej
Cele szkolenia:
Udzielanie informacji zwrotnej to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać skuteczny menedżer. Szkolenie pozwala zapoznać się z technikami komunikacji z pracownikami oraz ze sposobami konstruowania pozytywnego feedback’u. Warsztatowa forma treningu daje możliwość doświadczenia przez uczestnika potrzeby informacji zwrotnej, określenia sytuacji, w których udzielanie informacji zwrotnej jest niezbędne. Ponadto uczestnicy szkolenia poznają techniki i metody konstruowania rozmów feedback’owych, zarówno w sytuacji kiedy menedżer powinien pochwalić pracownika, jak i wówczas, gdy rozmowa będzie dotyczyć rzeczy mniej przyjemnych
Grupa docelowa:
Kadra menedżerska niższego i wyższego szczebla
Czas trwania:
2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi
Program szkolenia
1. Istota feedbacku i jego znaczenie dla kultury komunikacji w firmie
Modele komunikacji – jak komunikujemy się miedzy sobą
Dialog grupowy i indywidualny
Rodzaje komunikacji w organizacjach, w kontekście udzielania informacji zwrotnej,
Co to jest feedback? Próba stworzenia definicji feedbacku w oparciu
2. Przygotowanie do sesji feedback’u
Konstrukcja rozmowy feedbackowej - model SPINKA
Gromadzenie informacji przed rozmową feedbackową
Oddzielanie faktów od opinii
Ustalanie celów w rozmowie feedbackowej
3. Prowadzenie sesji feedbacku
Uczestnicy szkolenia losują tematy udzielania informacji zwrotnych (po 2, jeśli tematy są podobne, uczestnik jeden z nich odkłada i losuje następny). Następnie ćwiczą w parach, udzielając informacji zwrotnej zgodnie z wylosowanym tematem.
Omówienie ćwiczenia ze szczególnym uwzględnieniem odczuć i doświadczeń osoby udzielającej feedbacku i feedbackowanej.
Ćwiczenie w parach. Uczestnicy ćwiczą udzielanie feedbacku w temacie, który zwykle jest dla nich najtrudniejszy.
Omówienie ćwiczenia w parach – wzajemny feedback.
Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:
Baccata Enterprise Sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting
ul. Mokotowska 4/6
00-641 Warszawa
INFO@BACCATA.COM.PL
Grupa docelowa
Kadra menedżerska niższego i wyższego szczebla .
Certyfikaty
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Harmonogram
2 dni-po 8 godzin w siedzibie Klienta na terenie całej Polski
lub w salach szkoleniowych Baccata Enterprise w Warszawie.
Pozostałe szkolenia Organizatora
- 3500 zł - Skuteczny Lider Zespołu
- 3500 zł - Jak skutecznie badać potrzeby klienta
- 250 zł - KOMPLEKSOWE SZKOLENIA BHP DLA FIRM
- 3500 zł - OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
- 3700 zł - ZARZĄDZANIE CZASEM
- 3500 zł - EFEKTYWNEA SPRZEDAŻ WRAZ Z ELEMENTAMI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA.
- 3500 zł - NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻy
- 3500 zł - COACHING W PRACY MENADŻERA
- 4500 zł - TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ BIZNESOWYCH
- 2500 zł - TECHNIK OBRONY CENY - NEGOCJACJE
- 4500 zł - SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON - TELEMARKETING
- 3500 zł - W czym mogę pomóc – czyli jak skutecznie badać potrzeby klienta
- 3500 zł - Obsługa Trudnego Klienta – Strategia Obsługi
- 4500 zł - ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
- 4500 zł - REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW
- 3500 zł - Ty decydujesz co kupi Klient, czyli jak wpływać na decyzje zakupowe Klientów
- 2500 zł - PROFESJONALISTA W KONTAKCIE Z KLIENTEM
- 3500 zł - TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
- 3000 zł - ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI W CALL CENTER PRZEZ LIDERÓW ZESPOŁU
- 2500 zł - Być menedżerem, czyli jak działać skutecznie
Informacje podstawowe
- Organizator: Baccata Enterprise Sp. z o. o.
- Rodzaj szkolenia: Zamknięte
Cena: 4000 zł Netto